miércoles, 7 de agosto de 2013

Bizardunak - nazi de fresa

Triste bizi naiz eta hilko banintz hobe. Euskal grungea amerikarra baino lehen Arzallusen teoria psicodelikoak, si Teruel existe Zuberoa también. Sodomiten hogeitabatgarren mendeko espainiar mistika berria modan badago, bizkaitarrak berriro saiatuko dira eskupilota jolasten frontoietan. Baditut bongiak eta kriston kojoiak, Ez didazue kenduko maite dudan guztia. Defendatuko dut nire arbasoen ideia botila beteta dagoen bitartean. barkatu gure zorrak idei xelebrea. Bizardunen tabernan ozenki entzuten zen izugarrizko batzoki festa bat zegoela. Hori bai ikara hara hurbiltzerakoan! Baziren beltzaranak ketaminaz beteta, aurresku elektronikoak, DANTZAN! DANTZAN! DANTZAN! Jeltzaleak saltoka neskatxaz jantzita, piruletak oparitzen santa Agedan. Baditut bongiak eta kriston kojoiak, ez didazue kenduko maite dudan guztia. Defendatuko dut nire arbasoen ideia botila beteta dagoen bitartean Ohean etzanda lo ezinean, gotelea zenbatzen eta orain komeriak. Ametsgaiztoz inguraturik izerdi patsetan, nahiz ta begiak ireki beti hortxe daukat. Nafar judas batek, irrifartsu ta trebe Gernikako estatuto astazakila sinatzen. Mondragon koperativa el cuarto Reich finanziatzen , Xabier Perez de Euskitze jotak kantatzen. Baditut bongiak eta kriston kojoiak, ez didazue kenduko maite dudan guztia. Defendatuko dut nire arbasoen ideia botila beteta dagoen bitartean Meliton manzana, ikatza karbon, mujer andrea eta hombre gizon. Ez ziguten irakatsi nola zen el maricon, auskalo Txirri Mirri edo Txiribiton. Marxismoa, speed, txistorra bokatak, misoginia, darwinismo, peste bubonikoa. Edozein medizina herenegun gosaltzeko Junkeraren onanismoa ez gaixotzeko

No hay comentarios:

Publicar un comentario