lunes, 16 de mayo de 2011

Photorro argazki erakusketa


Oñatiko Kultur Etxean Xabier Rezabal herriko argazkilariaren "Photorro" erakusketa.


Non:
Oñati

Lekua:
oñatiko Kultur Etxea

Hasiera:
Asteazkena, 2011.eko Maiatzak 18

Bukaera:
Ostirala, 2011.eko Ekainak 3

Sarrerak:
Gratis / Doan

Antolatzen du:
Oñatiko Udala






Oñatin jaio nintzen 1972. urtean. 19-20 urte nituela argazkixaz interesatzen hasi nintzen, lehenengo argazki kamera erosi nuenean.

Hasieran nire argazkixak ingurune naturala ta bidai dokumentazioari bideratuta zeuden.
1995-96 ta 97 urteetan zehar, Madrilgo C.E.V ikastetxean jaso nuen argazki prestakuntza. Ordutik aurrera adierazpide gisa hasi nintzen erabiltzen argazkia.

Hasieran fotoperiodismoaz interesatu nintzen eta arlo horretan prentsa agentzi batzuetan egin nuen lan.
2000. urtetik aurrera, erronka berriei moldatzea erabaki nuen, gizarte erreportaiak, publizitatea, kirolak, argazki dokumentala eta besteak beste , Anton Aspiazuk idatzitako "La amargura del cacao y la magia del chocolate"ren erreprodukzioa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario